Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

Semnatura electronica

Dar administratorul-asociat unic poate semna electronic doar declaratiile fiscale, nu si situatiile financiare anuale?

3 raspunsuri


la 05 Iun. 2013
Bilantul poate fi semnat electronic de catre detinatorul certificatului digital pentru societatea respectiva. In cazul dvs. daca detinatorul semnaturii electronice este administratorul, bilantul poate fi semnat electronic de catre acesta.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 05 Iun. 2013
Buna ziua, Dupa parerea mea, Administratorul poate semna si situatiile financiare anuale.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 06 Iun. 2013
Confundati lucrurile. Semnatura electronica este una si semnatura pe documente este alta. In cazul bilantului, el este semnat, cu pixul, de catre administratorul societatii si de catre contabilul sef (directorul economic sau de un expert contabil de la CECCAR) si apoi, cand se transmite pe portal la ANAF, este semnat electronic de persoana care detine semnatura electronica (in cazul d-voastra, administratorul). Ca semnatura electronica, se semneaza toate documentele care pot fi transmise pe portal la ANAF, indiferent ca sunt declaratii sau situatii financiare. Administratorul d-voastra semneaza ELECTRONIC toate aceste documente. Numai bine.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

x