Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

Semnare bilant

Buna ziua

Am o nelamurire, am inteles ca nu mai trebuie scanat-zip(at) bilantul, dar in cazul in care eu am semnatura electronica si semnez, mai trebuie sa semneze si administratorul? Iar daca semneaza si administratorul, pana la urma trebuie scanata?

Ma puteti ajuta cu un raspuns?
Multumesc anticipat!
Adaugata in   Declaratii si Formulare

2 raspunsuri


la 07 Aug. 2012
Conform Ordinului Nr.879 / 2012 pentru aprobarea Sistemului de raportare contabila la 30 iunie 2012 a operatorilor economici, societatile depun raportarile contabile la unitatile teritoriale ale Ministerului Finantelor Publice, in format hartie si in format electronic SAU NUMAI in formÄ? electronica pe portalul www.e-guvernare.ro, avand atasata o semnatura electronica extinsa. Aveti grija sa listati recipisa pentru confirmarea depunerii on-line. Bilantul se va semna in formatul de hartie de administrator. In format electronic aplicati semnatura electronica. Nu mai trebuie scanat.
Voteaza raspuns 1 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 10 Aug. 2012
Administratorul v-a dat imputernicire notariala pentru semnatura electronica. Deci, daca semnati electronic, este suficient. La bilantul semestrial nu sunt necesare anexe in format zip. Transmiteti bilantul online, listati recipisa si o salvati intr-o arhiva optica. Bilantul in format de hartie, cu recipisa care face dovada depunerii anexata in fata va fi stampilat si semnat (de dvs si administrator) si arhivat intr-un dosar, cu balanta la 30.06.2012 in spate.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

x