In ianuarie am primit niste reduceri de la un furnizor. Ni s-a facut o factura de retur pt. produsele respective si apoi o factura de marfa la aceleasi produse, dar la un pret mai mic. Dar la factura de retur sunt gresite cam 3 pozitii, in sensul ca s-au returnat la un pret gresit, pret la care eu nu le am in program, deci nu pot sa le scad. Eu i-am rugat sa imi faca pt. acele 3 pozitii gresite o factura de corectare, sa le faca intrare la pretul gresit si iesirea la pretul corect si sa mentioneze pe factura ''corectie la factura nr... din data de...'', urmand sa atasez factura de corectie la cea gresita din ianuarie. Am procedat corect?
Mentionez ca ei mi-au facut factura de corectie, dar nu au scris ca este vorba despre o corectare a unei alte facturi, au facut doar intrarea-iesirea si atat, ca o factura normala.
Daca nu am procedat corect, cum ar trebui sa fac?
Multumesc!
Mentionez ca ei mi-au facut factura de corectie, dar nu au scris ca este vorba despre o corectare a unei alte facturi, au facut doar intrarea-iesirea si atat, ca o factura normala.
Daca nu am procedat corect, cum ar trebui sa fac?
Multumesc!
Adaugata in
2 raspunsuri
Expert Teodora Munteanu
Raspunsuri la intrebarea
la 25 Feb. 2014
Cele 3 pozitii gresite din factura se vor storma si repune corect de catre furnizorul dvs.
User Daniela Ramona
a raspuns userului Teodora Munteanu
la 26 Feb. 2014
Dar factura de corectie e din februarie, eu inregistrez direct factura initiala din ianuarie, dar cu pozitiile corecte si alaturi pun factura de corectie din februarie ca sa arat de ce nu corespund sumele. Insa pe factura de corectie nu exista nicio trimitere la factura din ianuarie, e ok asa?
Multumesc pt. ajutor!