Buna ziua,
Am incheiat un contract de inchiriere pentru spatiu birouri . La aceasta adresa o sa am si sediul social. In contract sunt trecute urmatoarele cheltuieli: garantie la un cuantum echivalent chiriei si cheltuielilor comune pentru 2 luni de zile, la care se adauga TVA., chiria lunara+TVA, cheltuieli comune+TVA(incalzire,aer conditionat.curatenie pentru spatii comune-holuri, lift) si cheltuieli de exploatare+TVA in care sunt cuprinse energia electrica, incalzirea calculate in sistem pausal . Pentru cheltuielile de exploatare, furnizorii emit factura pe numele proprietarului , iar cel din urma imi refactureaza mie. Va rog sa-mi spuneti ce tratament fiscal aplic,ce deduc ce nu deduc(TVA si cheltuieli)?
Multumesc
Am incheiat un contract de inchiriere pentru spatiu birouri . La aceasta adresa o sa am si sediul social. In contract sunt trecute urmatoarele cheltuieli: garantie la un cuantum echivalent chiriei si cheltuielilor comune pentru 2 luni de zile, la care se adauga TVA., chiria lunara+TVA, cheltuieli comune+TVA(incalzire,aer conditionat.curatenie pentru spatii comune-holuri, lift) si cheltuieli de exploatare+TVA in care sunt cuprinse energia electrica, incalzirea calculate in sistem pausal . Pentru cheltuielile de exploatare, furnizorii emit factura pe numele proprietarului , iar cel din urma imi refactureaza mie. Va rog sa-mi spuneti ce tratament fiscal aplic,ce deduc ce nu deduc(TVA si cheltuieli)?
Multumesc
Adaugata in
1 raspuns
User Daniela Pas
Raspunsuri la intrebarea
la 10 Dec. 2014
Societatea mea(cea care a inchiriat spatiul) este microintreprindere , cu TVA la incasare -declaratii trimestriale.
Multumesc