Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

Tratament fiscal cheltuieli spatiu birou inchiriat

Buna ziua,

Am incheiat un contract de inchiriere pentru spatiu birouri . La aceasta adresa o sa am si sediul social. In contract sunt trecute urmatoarele cheltuieli: garantie la un cuantum echivalent chiriei si cheltuielilor comune pentru 2 luni de zile, la care se adauga TVA., chiria lunara+TVA, cheltuieli comune+TVA(incalzire,aer conditionat.curatenie pentru spatii comune-holuri, lift) si cheltuieli de exploatare+TVA in care sunt cuprinse energia electrica, incalzirea calculate in sistem pausal . Pentru cheltuielile de exploatare, furnizorii emit factura pe numele proprietarului , iar cel din urma imi refactureaza mie. Va rog sa-mi spuneti ce tratament fiscal aplic,ce deduc ce nu deduc(TVA si cheltuieli)?

Multumesc

1 raspuns


la 10 Dec. 2014
Societatea mea(cea care a inchiriat spatiul) este microintreprindere , cu TVA la incasare -declaratii trimestriale. Multumesc
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

x