Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

Cheltuieli intretinere sediu

Buna ziua,

Am infiintat o SRL in 2008, iar sediul firmei este chiar in casa in care locuiesc. Exista un contract de comodat in care se specifica ca firma plateste o parte din cheltuielile de intretinere, dar pana acum nu m-am gandit sa inregistrez nici o factura (gaz,apa,curent) si nici contabilul nu mi-a sugerat acest lucru.
As mai putea sa inregistrez retroactiv macar facturile din anul trecut, respectiv 2012?

Va multumesc,
Karla T
Adaugata in   Codul fiscal

3 raspunsuri


la 20 Apr. 2013
Buna ziua, Daca in contractul de comodat este specificat exact spatiul de care dispune SRL, puteti inregistra cheltuieli cu intretinerea proportional cu spatiul de care dispune societatea din casa respectiva.
Voteaza raspuns 1 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 21 Apr. 2013
Va multumesc pentru raspunsul dvs, dar n-am inteles daca se pot inregistra si facturile din anul trecut 2012. Karla T
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 22 Apr. 2013
Buna ziua, Dupa parerea mea, daca facturile au fost emise si platite in 2012 nu aveti cum sa le inregistrati in anul 2013.
Voteaza raspuns 1 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

x