Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

Casa de marcat pentru doua spatii inchiriate

Buna ziua,


Firma noastra a inchiriat doua sali la etaje diferite intr-un spatiu comercial unde desfasoara activitati sportive.Au fost inregistrate ambele puncte de lucru la Registrul Comertului .
Va rog sa-mi spuneti daca trebuie sa achizitionam case de marcat pentru ambele spatii sau clientii pot plati la un singur punct de lucru si apoi sa aleaga sala de sport pe care o vor?
Se poate intocmi un singur registru de casa pentru ambele etaje?

Va multmesc.

2 raspunsuri


la 02 Oct. 2014
In cazul in care desfasurati activitatea intr-o singura cladire dar mai multe locatii independente este bine sa aveti case de marcat separate. Acest lucru presupune un cost mai mare pentru achizitionarea si fiscalizarea casei de marcat si eventual personal suplimentar pe post de casier, dar veti avea avantajul sa urmariti mai usor rezultatele. Se poate utiliza si o singura casa de marcat tinand cont ca sunt in aceeasi cladire si au acelasi serviciu ca obiect dar va fi maai complicat pentru clienti. Registrul de casa se va intocmi separat doar daca aveti declarate puncte de lucru cu certificat fiscal, altfel veti avea doar un singur registru pentru activitatea respectiva cu incasarile separate pe cele doua puncte de lucru.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 06 Oct. 2014
Din punct de vedere al Legii 31/90, punctul de lucru e punct de lucru indiferent daca are sau nu certificat fiscal. Dealtfel odata inregistrate la Oficiul Registrului Comertului, d-voastra figurati cu 1 sediu si 2 puncte de lucru. Cand ANAF efectueaza controale inopinate cu privire la respectarea de catre d-voastra a OUG 28/99, vine cu lista de la registru in mana si va intreaba daca: - aveti case de marcat separate pentru fiecare punct de lucru (atentie, la care desfasurati activitate cu clienti persoane fizice), In acest sens se verifica ce activitate este autorizata la respectivul punct de lucru; - daca aveti registru unic de control separat pentru fiecare punct de lucru si sediu; Conform Legii Contabilitatii, registrul de casa se tine separat pe fiecare punct de lucru in parte. Prin urmare, nu prea e la libera alegere....
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

x