Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

Firma nou înființata

Am o firma nou înființata,ce acte trebuie sa depun la finanțe?Nu am decât actele de la registrul comerțului!!Dar autorizații de unde am nevoie?De exemplu înregistrare sediu social,tva,salarii ,Roi,autorizatii primarie,opc,pompierii la aceste lucruri ma refer!Multumesc
Adaugata in   ANAF si MFP

2 raspunsuri


la 01 Aug. 2016
La registrul comertului ati depus documentele de infiintare la care specificati ca veti obtine autorizatiile de functionare conform cadrului legal. In functie de obiectul de activitate si spatiul utilizat sunt necesare autorizatii de la primarie, mediu, isu, sanitare etc. La finante depuneti 010 daca aveti modificari fata de ce ati depus la registrul comertului, faceti angajari, depuneti dosar de inregistrare in scopuri de tva sau alte mentiuni.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 01 Aug. 2016
Multumesc
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

x