Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

organizare activitate contabila firma imobiliare

Buna ziua,

O societate avand ca obiect de activitate" imobiliare", detine mai multe active pe care le inchiriaza.
La aceste active, in ffiecare luna face reparatii marunte , diverse achizitii de obiecte, etc///
Intrebare: Care sunt documentele pe care trebuie sa le intocmeasca pentru ca bunurile cumparate pentru diverse reparatii/amenajari sa fie evidentiate distinc pe costuri pentru fiecare activ in parte si sa fie credibile in cazul unui eventual control fiscal?

Multumesc,
Popescu N

2 raspunsuri


la 01 Iul. 2014
In opinia mea, pentru fiecare locatie as face analitic distinct pentru a inregistra cheltuielile respective pe destinatie si a avea o situatie corecta financiar. Pentru lucrarile mai mari, de renovare, reamenajare trebuie sa aplicati amortizare dupa ce ati adaugat valoarea la cea a imobilului.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 03 Iul. 2014
scuze nu stiu inca de unde pot incepe o noua intrebare.... Buna ziua, as dori sa stiu pentru o societate SRL-D o agentie de turism online care va fi anul acesta infiintata, este obligatoriu sa fie angajat un contabil?, avand in vedere ca profitul va apare la 2 ani(optimist termen).De unde pot face rost de informatii privind legea pentru acest tip de agentie?ce acte trebuie intocmite pe fiecare zi , luna?an? Multumiri
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

x