Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

Firma in insolventa, fara angajati

Buna ziua, am o intrebare.Daca am firma in insolventa din oct.2013, din luna iulie 2013 nu mai am angajati, mai trebuie sa depun decl.112 si la ce termene, lunar sau trimestrial ? Va multumesc,

1 raspuns


la 03 Apr. 2014
In cazul in care nu mai aveti salariati, atunci nu se mai depune declaratia 112. In termen de 30 de zile de la data incheirii ultimului contract de munca trebuia sa depuneti la administratia financiara de care apartineti, declaratia 010 pentru modificarea vectorului fiscal (scoaterea din vector a contributiilor salariale).
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

x