Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

contabilizarea a mai multor terenuri in judete diferite

In cazul in care o firma detine mai multe terenuri in mai multe judete, ( sediul corespunzand cu punctul de lucru aflat intr-un singur judet) pe care se cultiva, firma este obligata sa inregistreze separat cheltuielile/veniturile si orice alt tratament contabil ?

1 raspuns


la 20 Iun. 2015
In functie de structura organizatorica a firmei cu gestiune, personal, utilaje se face si inregistrarea contabila. Avand in vedere faptul ca sunt terenuri in locatii diferite trebuie tinuta evidenta cheltuielilor separat, la fel si veniturile, pe centre de cheltuieli pentru a avea o evidenta clara.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

x