Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

conflict de interese sau stare de incompatibilitate ?

Buna ziua !

O salariata are incheiat un C.I.M. cu institutia noastra,
avand functia de documentarist
la o revista culturala.

Aceasta este angajata ca si contabil
la Fundatia culturala cu care
institutia noastra este partenera
la realizarea /editarea acelei reviste culturale.

In ambele locuri aceasta figureaza cu 8 ore de munca, ....

Va rog frumos sa imi spuneti daca:
In situatia aratata este vorba despre conflict de interese sau stare de incompatibilitate ?

5 raspunsuri


la 16 Mar. 2015
Din punct de vedere legal se poate ca o persoana sa detina un numar nelimitat de contracte de munca, dar trebuie sa avem in vedere numarul de ore efectuate. prin faptul ca aceasta persoana are de efectuat 16 ore pe zi, este o problema, pentru ca limitarea programului de munca trebuie sa fie de maxim 12 ore pe zi. Un alt aspect este si deducerea personala care nu poate fi perceputa la ambele locuri de munca.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 16 Mar. 2015
Colega mi-a spus ca celalal angajator i-a facut un contract de munca tot cu 8 ore pentru ca aceasta lucreaza si acasa si ca asa s-au inteles. Problema este la cel de al 2-lea angajator in legatura cu calculul maximului de ore lucrate si cu deducerea personala. Institutia noastra va fi nevoita /este obligata sa ceara lamuriri angajatei sau /si celui de al 2-lea angajator ?
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 16 Mar. 2015
Nu este obligatoriu. Doar ca trebuie sa stie care este functia de baza, raspunderea pentru pontaj si orele executate este a persoanei. In caz ca apare in sistemul national cu doua contracte de munca cu timp normal se poate ca itm sa considere nul unul din contracte.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 16 Mar. 2015
Data nulitatii unuia dintre contracte este cea a constatarii sau de la data intocmirii, cu 5 ani in urma ?
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 22 Ian. 2016
Deducerea personala se aplica la locul de munca unde solicita angajatul sa se aplice. Daca la ambele locuri de munca se cunoaste existenta celor doua contracte de munca, acestea vor solicita exprimarea optiunii de catre angajat, in scris, in mod expres. Daca insa problema nu se cunoaste la cele doua locuri de munca... atuncii raspunderea pentru aplicarea deducerii personale revine in exclusivitate angajatului care nu este absolvit de vina daca nu cunoaste legea !
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

x